Nostalgikritisk.



Hos Mamma.


Det är så konstigt och underligt att vara här, med tanke på hur jag lämnade detta hem.
Det hem som faktiskt är mitt barndomshem. Hur kan det påverka mig så mycket?


Idag ska jag och Emma åka till Alingsås. Blir antagligen ett besök hos min moster med kusiner.
Även besök på mammas och Christers café.
Också väldigt underligt att åka dit igen. Där har jag inte varit på flera år tror jag.
Melankoli.




Nej, nu ska jag ta tag i mig själv och sluta vara så nostalgikritisk. Nostalgikritisk? Är det ens ett ord?
Nu är det det.



Känner att jag börjar få mer och mer kontroll över tankarna i huvudet. DET är bra.
Shit jag är så duktig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0