Aleris Fotografering.


Wopa!

Kom precis hem från jobbet.
Har varid och fotat till allas ID-brickor. Good!
Nää, idag betedde sig alla som barnungar..
"Neeej jag har inte sminkat mig jag kan inte vara med"

Shit alltså, värre än att fota en mellanstadieklass.
Hua. Jaja, nu är det över och jag får ju betalt..
Så ju längre tid jag är där, ju mer cash i min ficka.
Bra!


Snart kommer Emma hem, har lovat att fixa mat till henne innan hon sticker iväg igen.
Hon ska till sjukgymnasten och träna ryggen. Bra, det behövs.
Sen ikväll ska vi väl ha en chillkväll och ta det redigt lugnt.

Jag är btw jävligt sugen på kycklig, grillad kyckling.
Eller kycklingsallad. Mmm.
Aa, tror jag får fixa det när Emma inte är hemma, annars lär det ju knappast bli något.
Haha. Min lilla vegeterian. Hmmpf..



Över och ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0