Planet earth turns slowly.



I'd get a thousand hugs from ten thousand lightning bugs.




Känner att jag fick en behövlig dos av D-vitamin igår när jag låg på bänken utanför friskis. Toppen.
Tror alla behöver sticka ut näsan till solen för att överleva nästa vinter. Men gud vad gör jag, pratar om nästa vinter? Förbjudet!
Idag har vi haft vårstädning. Det är ju inte relativt tråkigt att städa, det är skittråkigt! Hujja.
Men men. Igår sa vi upp lägenheten från och med Juli. Läskigt. Men ändå, snart slipper vi Sveriges sorgligaste stad för alltid.
Har jag det jobbigt någon gång i livet, då ska jag återvända. Enbart för att påminna mig om att "det kunde varit värre, jag kunde bott här". Kanon att ha en backup-plan!

Nej ikväll peppar vi på Wipeout och hemmagjord pizza. Har inte bestämt mig än om jag ska med Emma på yogan eller inte?! Jag har ju en sådan rubbad träningsvärk från igår. Kanske vore det bra ändå! We'll see.

Längtar till Sofie, Lotta och Spex kommer hit! Så himla mysigt!



Nu återvänder jag till städandet och min tjej!










Kommentarer
Postat av: Sofie

OCH OM VI LÄNGTAR <3

2010-03-19 @ 23:06:43
URL: http://randompussy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0