Hemma, igen..



Var på Liseberg igår med Emma, Janina och Nina. Så sjukt mysigt att vara där parvis.
Emma blir som 5 år igen och vill springa till alla karuseller och sevärdigheter. Väldigt gulligt ;)
Skulle se dead by april på kvällen.. Men det var roligare att åka balder, kanonen och lisebergsbanan istället.
Vi åkte även sagoslottet, jag blev så himla glad av att jag fortfarande FÅR åka den.
Har inte åkt den på typ tio år, vilken dejavú.


Nu är det typ ingen tid kvar tills vi flyttar från Linköping. GÖTT!
Så ska vi bara se till att Janina också drar så vi kan träffa henne igen ;)
För tillbaka till Linköping åker jag nog aldrig.

Vi har för övrigt börjat rensa nu. Fyra sopsäckar med kläder, out! Det är helt tomt i våra garderober nu. I väntan på påfyllning..

Jag kan inte skriva samtidigt som jag kollar på "mannen som talar med hundar".
Jag blir för engagerad.


Nu går jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0