Telephone jack, nej taack.

Älskar den reklamen. Haha.



Vi arbetade för regnbågens konferens i helgen.
Mycket arbete, lite sömn och trevlig after work,
resulterade i att vi gick och la oss klockan 19 både söndag+ måndag.
Sov sedan hela natten. Skönt för kroppen att ta igen sig lite.

Jobbade igår, hade en ganska bra dag..
Förutom att dom gjort fel med min lön så jag är lite halvt jättearg över det.
Det kommer saknas ca: 2500 utav min lön den här månaden, som de kommer skicka ut nästa månad.
Jävligt kul med tanke på att jag som vanligt kommer få leva på existensminimum denna månad också.
+ Att jag inte alls fått lika mycket jobb denna månaden, så nästa månad blir det väl samma sak.
Idioti.

Well well, vi åker i alla fall till Luleå och firar jul, det ska bli skönt.
Ska även passa på att söka jobb nu.. Med tanke på att vi flyttar dit till sommaren.
Jag är så himla taggad. Ska bli skönt att slippa den här staden.
Linköping är en plats som jag inte vill komma tillbaka till.
Dialekten är oslagbart ful, människorna är torra och lokaltrafiken är heelt ur funktion.
Nej, jag kommer nog aldrig kunna likna mig vid en östgöte.

Lule är grejen alltså, direktflyg hem till Göteborg och 95 kronor till Kiruna med tåg.
Det blir grejor det.

Nu ska vi in till stan och fixa bilder till Annika, Emmas mamma.
Jag är en dålig svärdotter och har glömt bort det helt.. Det var i somras vi tog bilderna.
Fail.
Men idag ska det fixas!



Hejdå så länge.




(När vi arbetade för regnbågen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0