Vetekatastrof; Uppföljning.


Idag ringde Peter från Leksand bröd igen. Känner att vi börjar pola lite. Haha.
Jag mailade dem igår igen och undrade varför det tog sådan tid.
Vi har ju som sagt ingen mikro för tillfället. Tack vare vetekudden.

Dom ser på hela den här grejen allvarligt och har satt in ett team som undersöker vetekudden.
De händer ingenting när de testar, men vi har ju skickat in vetekudden så de ser ju att det hänt något som inte får hända.

MEN I ALLA FALL........... VI FÅR EN NY MIKRO!!!

Woho!




Senare idag ska jag och Emma åka till Willys på Ekholmen och storhandla för månaden.
Inte lika mycket denna gången dock, vi åker ju till Luleå den 16 December och stannar till den 7 Januari.
Kanske Kiruna på nyår, vem vet.
Ska se till att söka lite jobb när jag är där uppe. Jag har även kollat in språkkurser.
Nu vill jag verkligen ta tag i min grekiska, känns inte okej att jag inte kan mer än vad jag gör.
Hittade i alla fall en kurs. En kurs jag betalar för 640 kr för 24 stidietimmar.
En studietimme är 45 minuter. Värt?
Jag tror det.


Och på Torsdag åker jag till Pappa och Anna!
Ska bli skönt att få komma hem..
Det är ju faktikst enda stället på jorden som jag fortfarande får lov att vara barn på.
Lagad mat på bordet också, vilken lyx!
Saknar dem båda två.



Detta är för övrigt musik som fyller hela lägenheten just nu.




Hejdå för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0