Linköping.


I Linköping. Igen.


Första mars idag. Det syns inte.
Att den här istiden aldrig försvinner?
Hjälp alltså.
Jag är Göteborgare, jag är inte gjord för snö!

Nej! Nu ska vi sluta deppa och börja peppa!
Mars. Första vårmånaden. Skönt.
Snart är sommaren här, på riktigt.




Idag har jag inte gjort någonting. Planerar att fortsätta med det!
Ska hämta Emma från skolan snart, efter det ska vi hämta hennes dator
som hon glömde på bussen för över en månad sedan.
Ikväll ska jag föreslå myskväll med god middag, kanske en hyrfilm och lite snacks.
Känner jag Emma rätt så tackar hon inte nej till det.





Nej, nu ska jag duscha!



Kommentarer
Postat av: Tovis

Du är så bra, du betyder mkt för mig.. Utan dig hade jag nog inte varit den Tove jag är nu, du hjälper mer än vad du tror. Tack för att du finns. Jag menar det.

2010-03-01 @ 20:22:58
URL: http://energidryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0