Update.

Vill passa på att säga Grattis ännu en gång till mitt hjärta som tog studenten den 11:e Juni!
Nu är hon äntligen frisör på riktigt!



Hennes studentdag var verkligen minnesvärd. Vi fick besök av hela hennes släkt, och firade henne på Linköpings bästa restaurang.



MEN NU!
Nu har vi flyttat hem! Hem hem hem!
Jag, Emma och lilla Elmo.
(Elmo= vår lilla kattpojke)

Vi stormtrivs i vårt nya hus och vill aldrig flytta därifrån. Som det känns nu...
Enda kruxet är ju det här med bilar och körkort alltså. Vi har en bil, och jag har ett körkort.
Det vill säga: En bil, och ett körkort för lite!
Bor man som vi gör nu, så behöver man två utav varje.
Min mamma har erbjudit sig att övningsköra med Emma i sommar, så vi får hoppas på att det inte tar så lång tid.




För den som har ett jobb att erbjuda så är jag öppen för alla förslag. Alla förslag omkring Göteborg.





Nu måste jag fixa lite...
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0