Hösäck!



Jag har haft mitt körkort nu i lite mer än ett halvår. Inte alls länge.
Och innan jag tog det så lovade jag mig själv att jag INTE ska bli som min mamma i trafiken.
Men vad händer? Nog kör jag bättre än vad hon gör, men jag sitter ju där och tycker att alla andra är idioter?!
VAD HÄNDER?
Jag som är så sansad. Även under min övningskörningsperiod så sa jag till mig själv att "Han såg mig säkert inte" och "Det där var nog inte meningen från hennes sida". Men klart som fan att han såg mig?
Han var bara så jävla "upptagen" av sitt eget liv att han "glömde" att tänka på mitt.
Yeah right, han gjorde det med flit!


Haha det är ju ganska ironiskt att jag tror mig själv köra bättre bil än alla andra som har haft körkort i 35 år.
Kanon Louise, bra självinsikt!

Nä, det ska jag öva på..
Inte att skaffa bra självinsikt, utan att förstå att alla människor kör inte lika bra som jag helt enkelt.

Jag är ingen trafikfara med mitt kloka tänk!














(Jag återkommer när mitt förnuft kommit till fånga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0